Αποθέωση για τους συντελεστές της Μήδειας την Παρασκευή 5/9/2008 στο Αρχαίο Ωδείο της Πάτρας. O κόσμος αγκάλιασε την παράσταση και ανέστρεψε την αρνητική εικόνα και εντύπωση που άφησαν πίσω τους εκείνες οι δύο βραδιές στην Επίδαυρο.

ευχαριστούμε το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. της Πάτρας, την κ. Λυδία Κονιόρδου και την Σοφία Μαυρίδη υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. που μας επέτρεψαν να βιντεοσκοπήσουμε και να παρουσιάσουμε σύντομα αποσπάσματα από την παράσταση.

Oι παραστάσεις της Μήδειας στην Πάτρα έχουν τελειώσει και τουλάχιστον την Παρασκευή το βράδυ που την είδαμε για δεύτερη φορά  αποθεώθηκε από τους θεατές που είχαν γεμίσει το θέατρο και χάρισαν ένα θερμό μακράς διαρκείας χειροκρότημα στους συντελεστές, της που τόσο ανάγκη το είχαν. Στις παραστάσεις μετά την Επίδαυρο όπως ακριβώς είχαμε παρακινήσει και προβλέψει, ο κόσμος αγκάλιασε την Μήδεια και ανέστρεψε την αρνητική εικόνα και εντύπωση που άφησαν πίσω τους εκείνες οι δύο βραδιές. Ο αιφνιδιασμός δεν υπήρχε πλέον και το κοινό προετοιμασμένο για το τι θα δει, προσέγγισε με τον προσήκοντα τρόπο την παράσταση, ώστε να αποχωρήσει από αυτήν με εμφανή ευχαρίστηση. Η Μήδεια του Ανατόλι Βασίλιεφ θα μείνει στην ιστορία σαν η παράσταση που άρεσε στους περισσότερους από τους θεατές της παρόλο που οι περισσότεροι  από αυτούς διαφώνησαν με τον σκηνοθετικό χειρισμό της. Είχαμε γράψει εκείνες τις ημέρες ότι τα πράγματα δεν θα είναι ίδια στο μέλλον μετά από τις παραστάσεις της Μήδειας του Βασίλιεφ και του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας στην Επίδαυρο. Το «πείραμα» του Βασίλιεφ πέτυχε. Το θεατρόφιλο κοινό «γαλουχήθηκε» ταχέως μετά από το γερό ταρακούνημα στο οποίο το υπέβαλλε και είναι έτοιμο στο μέλλον να αντιμετωπίσει διαφορετικά παρόμοιες παραστάσεις και περιστάσεις παντού επομένως και στην Επίδαυρο.

 Αν ανήκετε στην κατηγορία των αναγνωστών που θέλουν να προσεγγίσουν ζητήματα αισθητικής όπως η συντόμευση της παράστασης και η αναγκαιότητά της , προς ποια κατεύθυνση κινήθηκαν και αν ωφέλησαν οι αλλαγές και οι περικοπές την συνοχή της παράστασης  μετά την Επίδαυρο και το αν η Μήδεια του Βασίλιεφ που όπως πολύ σωστά δήλωσε η κ. Λυδία Κονιόρδου ανήκει στο ποιητικό μεταφυσικό θέατρο, έχει μεταμοντέρνα ή όχι στοιχεία και έχει κάνει χρήση ή όχι μεθόδων όπως η μπρεχτική αποστασιοποίηση και η αποδόμηση τότε

διαβάστε περισσότερα

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s