Πολιτιστική Ατζέντα Πάτρας από 1/8 έως 7/8/2008 (Cultural Agenda Patras 1/8 to 7/8/2008) (επιμέλεια: Ισίδωρος Σιδερόπουλος, editor Isidoros Sideropoulos)

e

Παρασκευή 01/08

27ο Φεστιβάλ Πάτρας – Θεσμός Αρχαίου Δράματος

Επίσημη Πρεμιέρα

Εθνικό Θέατρο

«Βάτρα-Χ» Αριστοφάνη

Αρχαίο Ωδείο, 21.30

Καλάβρυτα – Καλοκαίρι Πολιτισμού

 

Συναυλία

παραδοσιακής μουσικής

«Εαρινή Ζυγιά»

Πριόλιθος, 21.30

 

Ημερίδα για τον Κορινθιακό και μουσική βραδιά

Σύλλογος ΙΩΝ – Δήμο Διακοπτού

 

παραλία Ριζομύλου

 

 
 
 
 

 

Σάββατο 02/08

Ρεσιτάλ μαγείας & ψευδαισθήσεων

Sankara

Κάστρο του Ρίου, 21.30

Βραδιά δημοτικού & λαϊκού τραγουδιού

Λάκης Χαλκιάς – Νάντια Καραγιάννη

Αίγιο, πλατεία της Αγίας Λαύρας, 21.30

Βραδιά Διονύση Παπαγιαννόπουλου,

«Αττική Σκηνή» – ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης

«Νεφέλες» Αριστοφάνη

 

Κεντρική πλατεία Διακοπτού

 

Κυριακή 03/08
 
 
 

 

27ο Φεστιβάλ Πάτρας – Θεσμός Αρχαίου Δράματος

Πολιτιστική έκφραση

«Γιατρός με το στανιό» Μολιέρου

Αρχαίο Ωδείο, 21.30

Έκθεση βιβλίου

Παραλία Αιγίου

Ως 04/08

Εγκαίνια της έκθεσης φωτογραφίας

Ένωση Φωτορεπόρτερ Ελλάδος & Δήμος Διακοπτού

Κεντρική πλατεία Διακοπτού


Διεθνές Φεστιβάλ Αρχαίας Ολυμπίας

Θέατρο

Εταιρεία Θεάτρου Χώρος

«Golfo 2.3 beta, Magna Version» & «Η Ανάσταση του Λαζάρου»

Θέατρο Δάσους, 21.30

 

Δευτέρα 04/08

27ο Φεστιβάλ Πάτρας – Θεσμός Αρχαίου Δράματος

ΔΗΠΕΘΕ Ρούμελης

«Προμηθέας Δεσμώτης» Αισχύλου

Αρχαίο Ωδείο, 21.30

 

Θέατρο Σκιών

Κώστας Μακρής

Πλαζ, 21.15

Διεθνές Φεστιβάλ Αρχαίας Ολυμπίας

Συναυλία

Μιχάλης Χατζηγιάννης

Θέατρο Ολυμπία, 21.30

 

Πολιτιστικό Καλοκαίρι – Μεσολόγγι

Συναυλία

Χαρούλα Αλεξίου

Μπάμπης Στόκας & Ανδριάνα Μπάμπαλη

Δημοτικό Στάδιο, 21.30

 

Τρίτη 05/08

Θέατρο Σκιών

Κώστας Μακρής

Πλαζ, 21.15

 

Τετάρτη 06/08

Θέατρο Σκιών

Κώστας Μακρής

Πλαζ, 21.15

 

Καλάβρυτα – Καλοκαίρι Πολιτισμού

Συναυλία

Πολύτροπον

«Τα τραγούδια της Παναγιάς»

Κέρτεζη, 21.30

 

Διεθνές Φεστιβάλ Αρχαίας Ολυμπίας

Θέατρο

Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος

«Ορέστης» Ευριπίδη

Θέατρο Ολυμπία, 21.30

 

Πολιτιστικό Καλοκαίρι – Μεσολόγγι

ΔΗΠΕΘΕ Βέροιας

«Η Δωδεκάτη Νύχτα» Σαίξπηρ
Θέατρο Λιμανιού, 21.00

  
Πέμπτη 07/08

27ο Φεστιβάλ Πάτρας – Θεσμός Αρχαίου Δράματος

Θέατρο Τέχνης Κάρολος Κουν

«Όρνιθες» Αριστοφάνη

Αρχαίο Ωδείο, 21.30

Θέατρο Σκιών

Κώστας Μακρής

Πλαζ, 21.15

Πολιτιστικό Καλοκαίρι – Μεσολόγγι

ΔΗΠΕΘΕ Κρήτης

«Ματωμένος Γάμος» Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα

Θέατρο Λιμανιού, 21.00

Παρασκευή 01/08

27ο Φεστιβάλ Πάτρας – Θεσμός Αρχαίου Δράματος

Επίσημη Πρεμιέρα

Εθνικό Θέατρο

«Βάτρα-Χ» Αριστοφάνη

Αρχαίο Ωδείο, 21.30

Το Εθνικό Θέατρο παρουσιάζει απόψε στις 9.30 στο Αρχαίο Ωδείο, στην επίσημη πρεμιέρα του 27ου Φεστιβάλ Πάτρας – Θεσμός Αρχαίου Δράματος, την φαρσοκωμωδία «Βάτρα-Χ».

Ο σκηνοθέτης Δημήτρης Λιγνάδης παραδέχεται ότι είναι μια γλυκά επικίνδυνη παράσταση: «Ο τίτλος αντανακλά ένα παιχνίδι με το έργο και με τον Αριστοφάνη. “Βάτρα-Χ”, λοιπόν, γιατί δεν ήθελα να προσθέσω ένα plus (+), ένα minus (-) ή ένα reloaded. “Χ” είναι ο άγνωστος χ, το “χ” της διαγραφής αλλά και της ισοπαλίας μεταξύ των δύο ποιητών».

Στη νέα πρόταση για την παραστασιολογία του Αριστοφάνη συστρατεύονται, από την ταλαντούχα Στεφανία Γουλιώτη μέχρι τη Δήμητρα Ματσούκα και από τον μπριόζο Γιώργο Μαρίνο (στο ρόλο του αντιφωνητή, που είναι γέφυρα παρελθόντος-παρόντος) μέχρι τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη.

«Ο βάτραχος είναι ζώον αμφίβιον.

Έχει δηλαδή δύο ζωές.

Αυτά τα δύο είδη ζωής, την αρχαία και τη σύγχρονη, την τραγική και την κωμική, την περασμένη και την… αξεπέραστη, ψάχνουμε να βρούμε κι εμείς στους δικούς μας, κατά Αριστοφάνη, ΒΑΤΡΑΧΟΥΣ.

Με τη φιλοδοξία να διατηρήσουμε ζωντανό αυτό το είδος»

Κοάξ.

Δ.Λ.

Το έργο

 Οι Βάτραχοι, το τελευταίο έργο του Αριστοφάνη που παραστάθηκε στην Αθήνα, διδάχτηκε πρώτη φορά. στα Λήναια το 405 π.Χ και πήρε το πρώτο βραβείο.

Ο θεός Διόνυσος απογοητευμένος από την κατάσταση του θεάτρου στην Αθήνα, καθώς οι μεγάλοι τραγικοί έχουν πεθάνει, είναι αποφασισμένος να αναλάβει δράση για να αρχίσουν ξανά αξιόλογοι δραματικοί αγώνες στην Αθήνα. Μαζί με τον δούλο του Ξανθία ξεκινούν ένα περιπετειώδες ταξίδι προς τον Κάτω Κόσμο με σκοπό να φέρουν πίσω τον καλύτερο τραγικό ποιητή. Όταν φτάνουν στον Άδη, επικρατεί αναταραχή. Ο Ευριπίδης διεκδικεί από τον Αισχύλο την τιμητική θέση του καλύτερου τραγικού ποιητή. Για να λυθεί η διαφορά, ο Πλούτωνας καλεί τον Διόνυσο, σε ρόλο διαιτητή, καθώς και τους τρεις τραγικούς σε έναν δραματικό διαγωνισμό. Ο αγώνας για την ανάδειξη του καλύτερου, αρχίζει…

Τα κωμικά ευρήματα και τα φαρσικά επεισόδια διαδέχονται το ένα το άλλο και μέσα από την πικρή σατιρική διάθεση του Αριστοφάνη, έρχεται στο φως η πάντα σύγχρονη διάσταση του έργου.

Η ταυτότητα της παράστασης

Μετάφραση: Νίκος Χαραλαμπόπουλος
Διασκευή – σκηνοθεσία: Δημήτρης Λιγνάδης
Σκηνικά – Κοστούμια: Έλλη Παπαγεωργακοπούλου
Μουσική: Γιάννης Χριστοδουλόπουλος
Χορογραφία: Φωκάς Ευαγγελινός
Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπιλής
Βοηθός σκηνοθέτη: Σύλβια Λιούλιου

Παίζουν: Στεφανία Γουλιώτη, Δημήτρης Λιγνάδης, Γιώργος Μαρίνος, Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, Δήμητρα Ματσούκα, Βαγγέλης Χατζηνικολάου κ.ά.

Καλάβρυτα – Καλοκαίρι Πολιτισμού

Συναυλία

παραδοσιακής μουσικής

«Εαρινή Ζυγιά»

Πριόλιθος, 21.30

Το μουσικό συγκρότημα «Εαρινή ζυγιά» εμφανίζεται απόψε, στις 9.30, στον Πριόλιθο (στον προαύλιο χώρο του Δημοτικού Σχολείου), στο πλαίσιο των εκδηλώσεων «Καλάβρυτα – Καλοκαίρι Πολιτισμού».

Το παραδοσιακό σχήμα δημιουργήθηκε από το μεράκι και την κοινή αγάπη των μελών του για τις μουσικές με τις οποίες ασχολείται.
Μελετά και παίζει κυρίως παραδοσιακή μουσική της χώρας μας, αλλά και μουσικά ιδιώματα γειτονικών χωρών της Ελλάδας, προσεγγίζοντας το ύφος – ήθος της παράδοσης της κάθε περιοχής, μέσα από το προσωπικό μουσικό του γούστο και αισθητήριο.

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ

Connecting art

Ο Πατρινός δημιουργός Βασίλης Λιακόπουλος καλεί το θεατή να εισχωρήσει στο χώρο της δημιουργικής διαδικασίας και της εικαστικής αντίληψης, στην έκθεση που θα εγκαινιαστεί αύριο στο Δημοτικό Σχολείο της Ύδρας. Ζωγραφικοί πίνακες και κατασκευαστικά κολλάζ συνθέτουν, σαν τυχαία ευρήματα, φόρμες που πλάθονται και αναπλάθονται μέσα από συνειρμούς του νου.

Θαλασσινά πλάσματα, ψάρια και κοχύλια (από τους υπονόμους του Αγ. Ανδρέα), κατασκευές από ξεχασμένα, σπασμένα, πεταμένα πράγματα. «Ναοί στο σχήμα του ουρανού». Κοχύλια που κινδυνεύουν να εκλείψουν αλλά και την παραδοσιακή εικονογραφία στην πορεία για ένα αντίγραφο του «Βάκχου» του Θεόφιλου.

Η έκθεση θα διαρκέσει μέχρι τις 20 Αυγούστου.

Δευτέρα 04/08

27ο Φεστιβάλ Πάτρας – Θεσμός Αρχαίου Δράματος

ΔΗΠΕΘΕ Ρούμελης

«Προμηθέας Δεσμώτης» Αισχύλου

Αρχαίο Ωδείο, 21.30

Ο Χρίστος Καλαβρούζος σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί στον «Προμηθέα Δεσμώτη» του Αισχύλου, που θα παρουσιάσει την ερχόμενη Δευτέρα στο Αρχαίο Ωδείο (στις 9.30 μ.μ.) το Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Ρούμελης, στο πλαίσιο του 27ου  Φεστιβάλ Πάτρας – Θεσμός Αρχαίου Δράματος.

Πρόκειται για μια παράσταση που καταδεικνύει για άλλη μια φορά την πάλη του ελεύθερου πνεύματος με τις σκοτεινές δυνάμεις. «Είναι μια συλλογική προσπάθεια έμπειρων συντελεστών. Καταθέσαμε ο καθένας την άποψή του. Και ο κόσμος είναι πολύ εκδηλωτικός. Αγαπά τον Προμηθέα, όπως και αυτός αγάπησε τον άνθρωπο», σημειώνει ο Χρίστος Καλαβρούζος για την παράσταση και προσθέτει: «Είναι ένα σύμβολο του ελεύθερου πνεύματος της σκέψης, αλλά και της ρήξης με τον αυταρχισμό και την αλαζονεία της κάθε εξουσίας είτε την επίγεια είτε την ουράνια. Στην ουσία είναι ο ίδιος ο λαός. Ο Αισχύλος προσπαθεί να εξιχνιάσει μέσα στον πρωτογενή χώρο-χρόνο τις δυνατότητες του ανθρώπου ν’ απελευθερωθεί από τις δυνάμεις της φύσης. Ο άνθρωπος στην προσπάθειά του αυτή είναι δέσμιος του μυαλού του».

Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ο Αισχύλος έζησε σε μια περίοδο πολέμων και τυραννίας και η πολιτική του σκέψη δεν μπορούσε παρά να επηρεαζόταν από την τότε επικαιρότητα. Το Κράτος και η Βία –ο ελεγκτής και το εκτελεστικό όργανο– είναι τα μέσα που χρησιμοποιεί ο κάθε τύραννος για να επιβάλει την εξουσία του. Αντίθετα, ο εξεγερμένος Προμηθέας, που για την εποχή του μπορεί να εκπροσωπούσε την αριστοκρατία του αθηναϊκού κράτους, είναι ταυτόχρονα ο εκπρόσωπος του λαού, αυτού που βγήκε από τις σπηλιές, πήρε το δώρο της φωτιάς κι άλλαξε τη ζωή του, έμαθε τις διάφορες τέχνες για να γίνει ελεύθερος και υπερήφανος.

«Γι’ αυτό και ο Αισχύλος είναι διαχρονικός και επίκαιρος. Όπως ο Δίας που ήθελε να καταστρέψει το γένος των ανθρώπων, οι πλανητάρχες απειλούν –έχουν όλα τα μέσα, τις γνώσεις, τη δύναμη και τη βία– να καταστρέψουν όχι μόνο τον άνθρωπο αλλά κάθε ζωή», σημειώνει ο σκηνοθέτης.

Στον «Προμηθέα δεσμώτη», έχει έμπειρους συνεργάτες: «Με τον Περικλή Καρακωσταντόγλου που ερμηνεύει δύο ρόλους (Κράτος και Ωκεανός) είχαμε συνεργαστεί στο Θέατρο Τέχνης. Ο Βασίλης Κολοβός (Ήφαιστος) έχει ερμηνεύσει ρόλους και με τον Μάνο Κατράκη και με τον Κώστα Καζάκο. Έχω την καταπληκτική Ιώ – ΓιούληΤάσιου, ηθοποιό του Εθνικού Θεάτρου. Τον Θωμά Βούλγαρη που ερμηνεύει τον Ερμή». 

Η μετάφραση είναι του Παναγιώτη Μουλά, τα σκηνικά της Λαλούλας Χρυσικοπούλου, τα κοστούμια της Ελένης Δουνδουλάκη, η μουσική του Μιχάλη Χριστοδουλίδη, οι χορογραφίες της Έρσης Πίττα.

Τετάρτη 06/08

27ο Φεστιβάλ Πάτρας – Θεσμός Αρχαίου Δράματος

ΔΗΠΕΘΕ Κρήτης

«Ματωμένος Γάμος» Λόρκα

Αρχαίο Ωδείο, 21.30

Ο «Ματωμένος Γάμος» του Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα ένα κορυφαίο έργο του παγκόσμιου δραματολογίου παρουσιάζεται από το Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Κρήτης την ερχόμενη Τετάρτη 6 Αυγούστου στο Αρχαίο Ωδείο, στο πλαίσιο του 27ου  Φεστιβάλ Πάτρας – Θεσμός Αρχαίου Δράματος.

 

Το κορυφαίο έργο του Λόρκα σκηνοθετεί ο Κώστας Τσιάνος, κάτω όμως από ένα νέο πρίσμα που ανιχνεύει τις συγγένειες των λαϊκών παραδόσεων της Ισπανίας του ποιητή με τις δικές μας, και ιδιαίτερα της Κρήτης. Είχε ήδη ανεβάσει το «Σπίτι της Μπερνάντα Αλμπα» και τη «Γέρμα» και ένιωθε την ανάγκη να κλείσει μια «τριλογία».

 

Δύο νέοι που αγαπιούνται (Μέμος Μπεγνής και Κλειώ-Δανάη Οθωναίου), αλλά δεν μπορούν να είναι μαζί. Η “βεντέτα”, έθιμο και των δύο λαών, κυριαρχεί στην τραγωδία του Λόρκα και το μαχαίρι γίνεται εργαλείο θανάτου. “Το αίμα, που είναι η ζωή αλλά και ο θάνατος, τους καλεί. Η ιστορία, ένας ανικανοποίητος έρωτας, ένα θέμα πολύ σύνηθες και στο θέατρο και στη ζωή βεβαίως, είναι μία αφορμή στο ‘Ματωμένο γάμο’. Ο Λόρκα μιλά για τη ζωή και το θάνατο, είναι σαν να σκάβει τη γη και βρίσκει τις ουσίες της ύπαρξης του ανθρώπου αλλά και της φύσης”, σημειώνει ο Κώστας Τσιάνος, που σκηνοθετεί την παράσταση. “Το θέμα και τα παραδοσιακά στοιχεία που έχει στο έργο του ο Λόρκα μοιάζουν πάρα πολύ με τα ελληνικά. Είναι σαν να εξελίσσεται στην Ελλάδα και όχι στην Ισπανία. Άλλωστε αυτή ήταν η πρόκληση, για να ανεβάσω το έργο”. Από σκηνογραφικής άποψης το έργο είναι μεταφερμένο στη χώρα μας σε μία απροσδιόριστη εποχή.

Η μουσική του Διονύση Τσακνή -έκπληξη κατά τον Κώστα Τσιάνο- φέρει μνήμες των λαϊκών μουσικών δρόμων μας. “Είναι σαν τις παραλογές του δημοτικού μας τραγουδιού”, λέει ο σκηνοθέτης, που θεωρεί το “Ματωμένο γάμο” το κορυφαίο έργο του Λόρκα. “Είναι επηρεασμένος από την αρχαία ελληνική τραγωδία και κυρίως από τις ‘Βάκχες’ του Ευριπίδη. Οι γυναίκες του Λόρκα κάποια στιγμή γίνονται μαινάδες, για να διεκδικήσουν πράγματα που έχουν στερηθεί, που λαχταρούνε. Είναι σχεδόν ελληνικό έργο, γι’ αυτό έχει τέτοια απήχηση στη χώρα μας, έχει ανεβεί τόσες φορές και πάντα θα ανεβαίνει”.

Η μετάφραση είναι του Ερρίκου Μπελιέ, τα σκηνικά-κοστούμια της Ρένας Γεωργιάδου, οι φωτισμοί της Κατερίνας Μαραγκουδάκη. Παίζουν επίσης οι Νεκταρία Γιαννουδάκη, Δημήτρης Σδρόλιας, Λευτέρης Μποτωνάκης, Παναγιώτης Γαρμπής, Βίκυ Κουκουτσίδη κ.ά.

Πέμπτη 07/08

27ο Φεστιβάλ Πάτρας – Θεσμός Αρχαίου Δράματος

Θέατρο Τέχνης Κάρολος Κουν

«Όρνιθες» Αριστοφάνη

Αρχαίο Ωδείο, 21.30

Με μια ιστορική παράσταση, που είχε σηματοδοτήσει τη βίαιη αναμέτρηση «παλαιών και μοντέρνων» όταν πρωτοπαρουσιάστηκε στο Ηρώδειο το 1959, το Φεστιβάλ Αθηνών συμμετέχει στον εορτασμό των εκατό χρόνων από τη γέννηση του Καρόλου Κουν.

Το Θέατρο Τέχνης ερμήνευσε τους αριστοφανικούς Όρνιθες (414 π.Χ.) δια του συγκερασμού ελληνικότητας και νεωτερικού στοιχείου, παίζοντας ανελέητα με τους αναχρονισμούς. Casus belli υπήρξε η εμφάνιση του αρχαίου «ιερέα» με καλημαύχι που τελούσε τη θυσία μιμούμενος τη βυζαντινή λειτουργία ενώ Χορός απαντούσε παρηχώντας το «αμήν». Υπήρχαν επίσης αναφορές σε οικοπεδοποιήσεις στη Νεφελοκοκκυγία! Αν και τις αποδοκιμασίες μικρής μερίδας θεατών είχαν σκεπάσει τα «αλλόφρονα» χειροκροτήματα του «πληθυσμού των ορεινών κερκίδων», ο παριστάμενος υπουργός Προεδρίας Κ. Τσάτσος διέταξε την απαγόρευση των επαναλήψεων των παραστάσεων.

Τρία χρόνια αργότερα, στην τελική τους μορφή οι Όρνιθες θα βραβευτούν στο παρισινό Φεστιβάλ των Εθνών [Δ.Κ.].

Είναι η τρίτη αναβίωση χωρίς τη φυσική παρουσία του Καρόλου Κουν και η πρώτη που δεν είναι στη ζωή ούτε ένας από τους δημιουργούς της, ο Κάρολος Κουν, ο Γιάννης Τσαρούχης, ο Μάνoς Χατζιδάκις και η Ζουζού Νικολούδη, αλλά ούτε ο Γιώργος Λαζάνης και ο Μίμης Κουγιουμτζής που είχαν αναλάβει την αναβίωση των δύο προηγούμενων παραστάσεων.

Τη σημερινή αναβίωση ανέλαβαν με σεβασμό, οι μαθητές των μεγάλων δασκάλων: τη σκηνοθετική επιμέλεια ο Διαγόρας Χρονόπουλος, ο Κωστής Καπελώνης και ο Θόδωρος Γράμψας, τη διδασκαλία της χορογραφίας η Μαρίζα Τσίγκα, η Βικτωρία Τασοπούλου και η Βανέσα Ανδρικοπούλου. Τη μουσική διδασκαλία ο Θοδωρής Οικονόμου με την Μαρίνα Χρονοπούλου, την επιμέλεια των σκηνικών και των κοστουμιών η Κατερίνα Σωτηρίου.

Mετάφραση – Διασκευή: Βασίλης Ρώτας
Σκηνοθεσία: Κάρολος Κουν
Σκηνικά – Κοστούμια: Γιάννης Τσαρούχης
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις
Χορογραφία: Ζουζού Νικολούδη
Σκηνoθετική επιμέλεια: Διαγόρας Χρονόπουλος, Κωστής Καπελώνης, Θόδωρος Γράμψας
Επιμέλεια σκηνικού-κοστουμιών: Κατερίνα Σωτηρίου
Μουσική επιμέλεια – Μουσική διδασκαλία: Θοδωρής Οικονόμου, Μαρίνα Χρονοπούλου
Διδασκαλία χορογραφίαs: Μαρίζα Τσίγκα, Βικτώρια Τασοπούλου, Βανέσσα Ανδρικοπούλου
Φωτισμοί: Κωστής Καπελώνης

Διανομή:

 

Πεισθέταιρος: Νίκος Μπουσδούκος
Ευελπίδης: Γιάννης Δεγαϊτης
Τροχίλος: Γιώργος Παπαδόπουλος
Έποπας: Δημήτρης Δεγαϊτης
Ιερέας: Δημήτρης Δεγαϊτης
Ποιητής: Βασίλης Λέμπερος
Χρησμολόγος: Κώστας Βελέντζας
Μέτων: Γιάννης Καρατζογιάννης
Επιτετραμμένος: Δημήτρης Δεγαίτης
Ψηφισματοπώλης: Μιχάλης Σαράντης
Α’ Αγγελιοφόρος: Κωνσταντίνος Γαβαλάς
Φύλακας: Μιχάλης Κωνσταντινίδης
Κήρυκας: Παναγιώτης Σούλης
Κινησίας: Θανάσης Ακοκκαλίδης
Συκοφάντης: Κώστας Βελέντζας
Προμηθέας: Γιάννης Δεγαϊτης
Ποσειδώνας: Γιάννης Καρατζογιάννης
Ηρακλής: Δημήτρης Δεγαϊτης
Τριβαλός: Αριστείδης Σταύρου
Β’ Αγγελιοφόρος: Αλέξανδρος Πέρρος
Αηδόνα: Ειρήνη Στρατηγοπούλου

 

Κουκουβάγιες: Χριστίνα Δαλαμάγκα, Δομνίκη Μητροπούλου, Βερονίκη Δαβάκη
 
 
 

 

Χορός πουλιών:
Κώστας Βελέντζας, Παναγιώτης Σούλης, Μιχάλης Κωνσταντινίδης, Μιχάλης Σαράντης, Βασίλης Λέμπερος, Αριστείδης Σταύρου, Αλέξανδρος Πέρρος, Ηλέκτρα Καπετανάκη, Σταύρος Σερέτης, Νικόλαος-Ορέστης Χανιωτάκης

Χορός:
Μαρίζα Τσίγκα, Βικτωρία Τασοπούλου, Βάσια Αγγελίδου, Λίλα Βλασερού, Μιχάλης Μαραγκός, Ειρήνη Στρατηγοπούλου, Μόνικα Κολοκοτρώνη, Θανάσης Ακοκκαλίδης, Κωνσταντίνος Γαβαλάς

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s